Beyonce Heat - gorączka złota

środa, 23 marca 2011    0   

Beyonce Heat - gorączka złota

Komentarz do hasła reklamowego perfum Beyonce Heat: Catch the fever

Krótka historia o tym, jak Heat stał się Hit-em. Sprzedaży.

Gorączka rozpoczęła się w lutym 2010 roku w USA. To właśnie wtedy podczas promocji perfum w jednym ze sklepów sieci Mecy’s, w której uczestniczyła sama Beyonce, w ciągu 1h sprzedano 72.000 sztuk HEAT. W ciągu miesiąca sieć zarobiła na jego sprzedaży 3mln $. Poza wiernymi fanami artystki, gorączki dostali także pruderyjni mieszkańcy Australii i Wysp Brytyjskich, którzy ze względu na zbyt prowokacyjny charakter spotu, zakazali jego emisji po 19h...

Podobał Ci się ten artykuł?

Jeśli tak, to zapisz się do mojego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach o perfumach i nie tylko. Nikomu nie ujawnię Twojego adresu!