Beyonce Heat - gorączka złota

środa, 23 marca 2011    0   

Beyonce Heat - gorączka złota

Komentarz do hasła reklamowego perfum Beyonce Heat: Catch the fever

Krótka historia o tym, jak Heat stał się Hit-em. Sprzedaży.

Gorączka rozpoczęła się w lutym 2010 roku w USA. To właśnie wtedy podczas promocji perfum w jednym ze sklepów sieci Mecy’s, w której uczestniczyła sama Beyonce, w ciągu 1h sprzedano 72.000 sztuk HEAT. W ciągu miesiąca sieć zarobiła na jego sprzedaży 3mln $. Poza wiernymi fanami artystki, gorączki dostali także pruderyjni mieszkańcy Australii i Wysp Brytyjskich, którzy ze względu na zbyt prowokacyjny charakter spotu, zakazali jego emisji po 19h...

  • Twoja ocena:
  • 4.0 (21 głosów)
Podobał Ci się ten artykuł?

Jeśli tak, to zapisz się do mojego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach o perfumach i nie tylko. Nikomu nie ujawnię Twojego adresu!